DEPPINLÄGG

Japp idag är jag deppig. Eller har inte varit de hela dagen utan de kom nu. Har jobbat till 3 idag, sen somnade jag hemma. Älskling har åkt till gomma på pokerkväll och kommer hem imorgon.. Jag ligger hemma i soffan med märta som äter upp mina fötter. Känner mig så tjock och ful. Bara ligger här och svullar. Vill gå till gymmet men ALLA mina träningskläder ligger i tvättmaskinen just nu då jag inte tvättat på ett tag för ja jobbat... Så det blir inget gym för mig inte.. Vill inte gå ner i vanliga thights i den här jäkla värmen. Är så besviken på mig själv att jag inte fortsatte att träna när det gick så bra och jag började se resultat... Menmen får väl köra igång ordentligt efter mitt schema är slut, då ska jag ju ha "semester" i typ 2 veckor så då blir det träna varje dag, kanske tillochmed 2 gånger om dagen! Måste bli ändring på min kost och måste få bort fettet på magen... Vill ju inte gå runt och känna mig som en valross... Imorgon är det jobb som gäller igen, och på måndag med, sen är jag ledig på tisdag. Kommer jobba hetid nu till vecka 32 så kommer typ inte ha tid att göra något annat än jobba, äta, stallet, sova känns de som. Vill verkligen börja träna men de känns som de inte finns tid eller ork just nu. Är väl bara lat kanske. Men jag har ingen motivation direkt heller och har ingen som direkt peppar mig till o träna så det är fan svårt. Så jäkla lätt o bara säga "jag skiter i gymmet idag, tar det imorgon istället" så blir det aldrig av iallafall. Förövrigt så har jag börjat röka igen, så jäkla svårt att inte röka när typ alla på jobbet gör de så de blir ju att man hänger med ut och röker på rasten. Jag som va så jäkla duktig och hade slutat. Men känns som jag inte orkar bry mig så mycket längre. Nu har jag fått deppa av mig lite, så nu ska jag väl ligga i soffan och deppa lite till. Kanske skulle beställa hem lite nya träningskläder, aae juste hade inga pengar... BAJSDAG.
 
Man skulle blivit katt istället
Träning, Vardag | |
#1 - - Isabell:

Du är absolut inte tjock virre :0 du duger precis som du är och träning är inte allt. Nu när du jobbar heltid så börja med att lägga om kosten lite lätt. Gör skillnad de med.

Upp