Godmorgon söndag

Söndag idag och har precis vaknat o ligger i sängen med molly som sover fortfarande. Tuva är nere med patrik så ja passar på o ligga o mysa med min stora tjej!

Igår tog patrik barnen och åkte till busfabriken med deras farmor och jag åkte till finspång och storhandla mat och träffade jennifer. Vi käka lite gott på joans och snackade lite skit. Välbehövligt! 
Senare på efm åkte patrik till stan igen och skulle serva sin bil. Så då kom min systeryster hit och då chilla vi lite och sen lagade lite mat. Sen kom far min också så hade vi lite mellomys. Värdelösa låtar. 

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer riktigt. Det är ju så djävulskt kallt ute så o gå ut är inget alternativ för mig. Jag hatar kylan... o endå ska vi åka till sälen över påsk, haha! 

Ne nu ska jag krama om min stora tjej och mysa tills hon vaknar så vi kan gå ner till resten av familjen och mysa vidare.

Puss! 
(null)

Vardag | |
Upp