Börja blogga?

Börja blogga igen? Är de värt de? Jaa eventuellt, för min egna skull.. är roligt att gå tillbaka och läsa i framtiden. Har ganska många bloggar, bloggade mycket förr i tiden. Är ju kul att gå tillbaka nu och läsa och komma ihåg hur man hade de då. 

Vad ska jag blogga om då? Jaa vet inte egentligen.. vardagen och hur jag mår kanske? Om våra 2 älskade barn som kommit till världen ❤️ Molly har redan hunnit bli 2,5 år och så har vi ju fått våran lilla Tuva med som snart blir 7 månader. Är ju hemma och är mammaledig och kommer va fram till augusti när tuva fyller 1 år. 

Livet då? Jo de går lite upp och ner. Trötthet, utmattning, glädje och tokigheter är väl de som beskriver mina dagar nuförtiden 😄 visst är de helt underbart att vara hemma med våra små guldklimpar, men samtidigt väldigt utmattande med en viss molly som gör mer hyss än emil i lönneberga och en tuvis som är allmänt missnöjd oftast. Men de går de me. 

Patrik och jag håller fortfarande ihop efter 6,5 år och ingen är lyckligare än jag som har honom. Visst att de går upp och ner även i vårat förhållande, men de gör de nog i allas förhållanden, och speciellt om man har småbarn. Men vi har gått igen väldigt mycket under våra år tillsammans och nu står vi starkare än någonsin. 

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp