Farmen

Just nu sitter jag i soffan med tuva och väntar på att farmen ska börja. Egentligen skulle hon sovit nu, va uppe och nattade henne för en liten stund sen och hon somnade men så bajsade hon så de va ju bara upp och byta blöja och då vart hon ju pigg igen... 

Idag vart de lite spontant att jag och vilma åkte till stan. Fick ju massa presentkort när jag fyllde år så ville åka in och kolla om ja hittade lite nytt. Först åkte vi till mio så köpte jag nya sängkläder och ett doftljus. Sen vidare till ingelsta där vi gick runt hur länge som helst. Hittade ingenting först, men sen hittade jag ett par nya träningsskor, träningsbyxor och ett linne inne på stadium. Köpte även nya jeans, ett par leggings, ett linne och en poncho inne på gina! Så nu har jag uppdaterat garderoben lite. 

Imorgon är det måndag och ny vecka! Hoppas på att jag är mer taggad på träning den här veckan! Imorgon ska jag åka och simma iallafall, det ska bli skönt. 

(null)

(null)

Vardag | |
Upp