Onsdag

Onsdag och det är svinkallt ute. Har knappt varit ute dom här dagarna de varit halv istid ute.. 
Började dagen med morgonmys i sängen med mina tjejer. Sen ner och åt frukost innan molly skulle till dagis. Sen hem och plocka lite i köket och sen va de dags för lillfisan o sova en stund, så fick faktiskt sitta i lugn och ro i soffan och dricka mitt kaffe 👍🏻

Sen hämtade mormor molly på dagis så va de dags o äta lunch och sen sov vi alla 3 en stund... blää är så jobbigt när jag somnar med på dagen. Är inte alls van längre o sova på dagen så blir ju helt förstörd när man vaknar igen haha. 
Sen har vi bara myst här hemma, barnen har lekt och jag har städat lite. 

Igår var jag och testa på ett nytt pass på medley, bodyattack. Kan säga att de var de jobbigaste jag gjort på VÄLDIGT länge! Var på riktigt helt jäkla död efteråt! 

Idag skulle ja gått på cxworx, ett pass där man bara tränar magen. Men känner att jag vill umgås med min älskade man lite med då vi knappt ses i veckorn... så vi tränar magen här hemma idag ist! 
Imorgon är det dags för bodypump iaf, skönt avslut på träningsveckan o pumpa ur kroppen fullt ut ! Är alltid helt skakis i kroppen efter bodypump. 

Nu sitter jag och molly o kollar på tingeling och väntar på att tuva ska vakna så ska vi åka hem till min mor en stund! 
(null)

Träning, Vardag | |
Upp