TRÖTT

Halloj! Kom hem från jobbet för ett tag sen och har tagit plats i soffan nu. Jag är jätte trött idag, men kan vara för att det var lite mycket på jobbet idag som jag inte har varit med om tidigare. Sen har jag fått så fruktansvärt ont i halsmandlarna så jag tror att det kan vara halsfluss på gång vilket inte alls är roligt. Jag kan ju aldrig få vara frisk?? Så får typ häva i mig te och hoppas det försvinner.. Så idag blir det en vilodag från träningen och det behövs verkligen. Har så ont i kroppen efter all träningen så nu måste den vila upp sig lite. Vila är minst lika viktig som träningen. Slapp även åka till stallet idag och det var verkligen skönt eftersom jag är så trött. Kan behöva en vilodag från stallet med ibland haha.
 
jätte gammal bild på mig & besti. Kanske skulle bli brunett igen?
 
Träning, Vardag | |
Upp