Träning

Har faktiskt tagit tag i träningen, lite. Har skaffat ett gymkort på medley i finspång och har börjat gå på olika pass och även simma lite. 

Är så fruktansvärt otränad så de är pinsamt.. men kanske inte så konstigt då jag knappt tränat nånting sen jag va gravid med molly.. efter molly föddes var jag duktig och gick mycket promenader och lyckades gå ner nästan till startvikten ja hade innan jag blev gravid.. men sen när jag började jobba så tränade jag knappt nånting. Och sen blev jag gravid med tuva och då träna jag inget alls. Så jag har alltså inte tränat på över 1 år nu. Men nu försöker jag att iaf gå på pass 2-3 gånger i veckan och går då oftast på bodypump. Har testat att gå på shbam, men tyckte de var väldigt svårt me nya danssteg.. 
har även gått en gång på mamma+mini träning, där man fick ha me sin bebis. Så hade med mig tuva då. Men eftersom man inte riktigt vet vad hon kmr vara på för humör så känns de lite sisådär att åka och träna med henne.. 

Nu har jag inbokat bodypump på måndag om jag kan fixa någon barnvakt, och på tisdag har ja bokat bodyattack. Får se om ja bokar några mer pass eller om ja åker och simmar någon dag. 

(null)

Träning | |
Upp