Godmorgon måndag

Måndagen är här. Varit en kämpig natt.. eller egentligen inte natt men de var en jobbig kväll igår. Tuva somnade tidigt, runt kl 18. Vaknade sen runt 21 och knölade som bara den tills hag fick nog och gick upp med henne vid 22. Tog tempen och hon hade då feber. Sen fick hon sova bredvid mig i sängen men låg och knölade och bökade till kl 00. Och jag var sååå trött.. men sen sov hon iaf hela natten tills vi vaknade kl 07. Först orkade jag inte gå upp och tänkte ha molly hemma från dagis. Men vi mös i sängen en stund och ät lite frukost där och sen klädde vi oss och gick upp och pkte till dagis. Och nu sitter jag i soffan och kollar på farmen från igår, kollade aldrig på de för vi gick o la oss kl 20 🙈. Tuva ligger och sover i famnen på mig. Kommer va en kämpig dag idag. Febrig tuva som ska vara näranära hela tiden.. och sen en vild 2,5 åring som kmr hem sen! Men bara kämpa på. 

Skulle vilja åka till jysk och köpa mörkläggnigsrullgardiner till vårat sovrum. Dom hade kampanjpris på just dom jag vill ha. Så får se om jag åker och köper dom idag. 
Vill ha vår och värme ute så man kan va ute och leka! Hatar verkligen denna kyla!

(null)

Vardag | |
Upp