Söndag

Då var söndagen här och helgen har sprungit iväg i vanlig ordning ... 
Fredags sov jennifer här då patrik var på kryssning, va sååå mysigt att få umgås bara vi två och ta igen allt vi missat på så länge! Hon var kvar hela dagen igår med och sen kom patrik hem på kvällen och sen va de läggdags. 
Imorse fick jag sovmorgon som var mer än behövligt, sååå skönt! Gick upp och åt frukost och tog en dusch. Sen sov barnen middag och så skulle vi åka och handla lite mat idag, men jag hade sån djävulsk huvudvärk så jag stannade hemma så pkte patrik & tuva. Molly åkte med mormor till morfar och skulle fika uppe vid lagårn. Sen kom jag ju på varför jag hade ont i huvudet... jag hade ju glömt o dricka kaffe efter frukosten... 

Imorgon är de ny vecka och nya tag med träningen. Imorgon är de dags för cxworx, tisdag shbam och på onsdag ska jag testa nått nytt, medley-floor. Ska bli kul! 

Resten av dagen blir nog lugn. Ska väl försöka fixa lite matlådor inför veckan och ikväll är de ju farmen så blir väl lite mys i soffan med familjen. 

(null)

Vardag | |
Upp